Bootcamp

BootcampSeminar

Ben jij toe aan een uitdaging? Iets nieuws? Fit worden? Doe dan mee! Bootcamp is een buitentraining voor mannen en vrouwen waarbij je in je eigen tempo en op eigen intensiteit mee kan doen. Het accent ligt op gewicht verliezen en het vergroten van je kracht, uithoudingsvermogen, snelheid en coördinatie. Natuurlijk staat plezier in de trainingen bovenaan! We trainen in de buitenlucht.

Samen bereik je meer

Lekker rennen over de zandheuvels, gebruik maken van de obstakels in de natuur, trainen met materialen en  met eigen lichaamsgewicht. Denk hierbij aan bijvoorbeeld push-ups, sit-ups, squats, kettlebell, battleropes, boxjumps en nog veel meer. Je voert de oefeningen samen en individueel uit, want samen bereik je meer dan alleen. Sporten is nog nooit zo leuk geweest!

Bootcamp basic: Bootcamp waarbij de beginnende sporter prima kan instromen, ook na een blessure kun je hier het beste beginnen. We besteden veel aandacht aan techniek en helpen om je deze eigen te maken. Een training bestaat uit stukjes hardlopen en af en toe flink door wandelen om tot rust te komen. We zijn er wel om het gehele lichaam te trainen dus core stability, billen, buik, benen, borst en nog veel meer.

Bootcamp regular: Heb je redelijke basisconditie? Doe dan mee met de Bootcamp regulier! Hier leer je in je eigen tempo je conditie en kracht op te bouwen. Hoe? Door een combinatie van hardlopen, bootcamp en crossfitachtige elementen in één trainingsvorm en dat allemaal in een natuurlijke omgeving.

Bootcamp extreem: Bij Bootcamp Extreem word er meer verplaatst dus er worden meer kilometers gelopen. De oefeningen zijn een tandje zwaarder en  de tijd om te herstellen word kleiner. Heb je de basis oefeneningen onder de knie dan is Bootcamp Extreem een leuke uitdaging!

Circuit Training: Circuit training is een totale work-out voor het lichaam in 45 minuten. De naam geeft al aan dat het een serie oefeningen zijn die in circuitvorm worden uitgevoerd. Deze oefeningen zijn zeer verschillend en gericht op het verbeteren van de spierkracht van alle spiergroepen en uw algemene conditie!

Wij adviseren minimaal twee keer per week te trainen om vooruitgang te boeken.

Wanneer Locatie Tijden Welke les
Maandag Epe
  • Dorp 

19.00-20.00

Bootcamp regulier

Dinsdag Epe
  • Dorp
19.30-20.15

Circuit training

Woensdag Heerde
  • Dorp

18:30-19:30

19:30-20:30

Bootcamp regulier

Bootcamp basic

Zaterdag Epe & Heerde
  • Hertenkamp

  • Strand

09:30-10:30

11:00-12:00

Bootcamp

Extreem

Bootcamp

alle niveaus

 Epe

Verzamelpunt op de maandag en dinsdag is op het dorp (marktplein). Op de zaterdagochtend verzamelen we bij de parkeerplaats achter de Hertenkamp.

 Heerde

Verzamelpunt op de woensdagavond is op het Heerderdorp bij het Raadshuis (dorpsstraat) en op de  zaterdagochtend is bij het eerste huisje vanaf de autoparkeerplaats bij het Heerderstrand.

Bekijk onze Prijzen...

JGetFit

Onze motivatie

Er is één ding dat wij nog leuker vinden dan sporten zelf: Mensen helpen vitaler, fitter en gezonder te worden en te blijven. Door ze te begeleiden met een persoonlijk plan wat bij hen past. Wanneer je ziet dat iemand na jarenlange pogingen er uiteindelijk toch in slaagt om samen met ons zijn of haar doelstelling te behalen geeft ons dat enorm veel energie. Wij bieden een gevarieerd trainingsprogramma.

Inschrijven

Evenementen

Error: No articles to display

Logo Wit (Naast) Tekst

Tel: 06-10624446

Email: tamara@jgetfit.nl

Wijzigingen

Geen evenementen